OH MY GOD, nog maar 10 dagen!!Dan begint het!! :) - Reisverslag uit Didam, Nederland van Maartje Schepers - WaarBenJij.nu OH MY GOD, nog maar 10 dagen!!Dan begint het!! :) - Reisverslag uit Didam, Nederland van Maartje Schepers - WaarBenJij.nu

OH MY GOD, nog maar 10 dagen!!Dan begint het!! :)

Door: Maartje Schepers

Blijf op de hoogte en volg Maartje

05 Januari 2013 | Nederland, Didam

Eindelijk is het dan zover.. Mijn rondje om de wereld! Op zoek naar het avontuur en genieten van allerlei verschillende culturen en landen maar vooral van de vrijheid!

Ik vertrek naar London om vanuit daar te starten met de reis. Ik vlieg naar Shanghai, vervolgens ga ik per trein naar Beijing voor de Chinese muur. Vanuit daar wederom een lange treinreis van 2,5 dag naar Vietnam, waar ik rond ga reizen. Vanuit Vietnam vlieg ik vervolgens naar Sydney om een aantal weken in de oostkust van Australië rond te trekken. Daarna door naar Nieuw Zeeland, wat ik samen met lieve Pleun zal gaan doorkruisen. Daarna even een aantal dagen doorbrengen op het verste puntje van de wereld.. FIJI!! en dan nog even naar Los Angeles, Las Vegas, San Francisco en New York voor ik terug vlieg naar London.

Ik heb er zoveel zin in! Hier kunnen jullie mij een beetje volgen als je daar zin in hebt. Ik vertrek 15 januari, dus ben nog 10 daagjes in Nederland.

I am ready to go!! :)

  • 05 Januari 2013 - 21:55

    Sandra Gebbink:

    He Maartje, wat een fantastisch vooruitzicht!! Gaaf zeg! Hoe lang staat je reis gepland?! Alvast heel veel plezier, geniet ervan!! Liefs Sandra

  • 05 Januari 2013 - 22:03

    Carin:

    Lieve Maartje,
    Inderdaad over 10 dagen ga je al vertrekken. Eindelijk ga je je droom waar maken. Toen je 5 jaar was en de juf vroeg wat je later wilde worden zei je: "ik word schrijfster en ga de wijde wereld in." Nu gaat het dan ook echt gebeuren. Laat deze reis je brengen wat je ervan verwacht. Wat zullen we je gaan missen en wat zal het weer stil worden in huis na 15 januari. Jij gaat de komende week eerst nog de laatste voorbereidingen treffen en dan zondag 13 januari een afscheidsborrel drinken met alle mensen die je lief zijn. Daarna gaan we je natuurlijk volgen op deze site. We hopen dat je er ook heel vaak wat op zult zetten zodat we een beetje kunnen meegenieten. Nog een fijne voorbereiding. Heel veel liefs paps en mams

  • 05 Januari 2013 - 22:33

    Pleun:

    Mooierd!
    Je kan nu echt gaan aftellen! Superdesuper gaaf zal het worden! En ik ga je volgen, eerst op deze pagina en daarna vlieg ik naar je toe ;) en dan zijn we BAM samen in NZ!! Daar gaan we mooie avonturen beleven en feestjes bouwen (+ your birthday)!
    Maar eerst naar de muur in China, het super mooie Vietnam en down under in Australië!
    Ook ik ga je missen, ondanks dat ik je in maart alweer zie.

    GENIET GENIET GENIET mooie mop!

    Ps: pas je goed op jezelf ;)
    Ik zie je de 13e!

    Kus!

  • 05 Januari 2013 - 22:54

    Lotte:

    Lieve Maart,

    Eindelijk je mooie droomreis. Geniet van alles wat je gaat zien en meemaken!!
    Heel veel.liefs Lotte

    Ps. Pas goed op jezelf! ;)

  • 05 Januari 2013 - 23:22

    Linda:

    Lieve Maart,

    Wat voor een paar weken nog zo ver weg leek... Is het nu nog maar een paar dagen voordat je vertrekt! Ik ga je echt ontzettend missen en dat weet je!

    Ik hoop dat al je verwachtingen en dromen uitkomen tijdens deze reis waar je al zolang naar uitgekeken hebt! Ga het avontuur aan en geniet met volle teugen! Ik weet zeker dat je allerlei avonturen gaat meemaken die onvergetelijk zullen zijn!

    Geniet! En ik ga je volgen,
    Liefs Linn

  • 06 Januari 2013 - 00:05

    Marlous:

    Heel veel plezier! Geniet!!!!! Gr. Marlous

  • 16 Januari 2013 - 19:58

    Marja :

    Hey lieve Maartje,

    Op dit moment zit je in het vliegtuig naar China! Wat 'n avontuur! Maar je eerste wereldstad heb je al gezien: Londen!! 'n Leuke overstap en lekker nog tijd gehad om met Bart bij te kletsen en de Towerbridge te bewonderen!
    Heel veel plezier, geniet van alles! Wij gaan je volgen natuurlijk! Liefs Marja

  • 21 Januari 2013 - 19:16

    Nicole:

    Heee Maart,

    Wat vliegt de tijd en ik heb je niet eens een geweldige reis gewenst..
    Heel veel plezier en kijk goed uit;);) Doe geen gekke dingen!

    Liefs
    Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 11 Okt. 2012
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 19795

Voorgaande reizen:

15 Januari 2013 - 21 April 2012

Maartjes rondje om de wereld!

Landen bezocht: