Maartjes rondje om de wereld! - Reisverslagen van Maartje Schepers - WaarBenJij.nu Maartjes rondje om de wereld! - Reisverslagen van Maartje Schepers - WaarBenJij.nu

Maartjes rondje om de wereld!

Eindelijk is het dan zover.. Mijn rondje om de wereld! Op zoek naar het avontuur en genieten van allerlei verschillende culturen en landen maar vooral van de vrijheid!

Ik vertrek naar Londoen om vanuit daar te starten met de reis. Ik vlieg naar Shanghai, vervolgens ga ik per trein naar Beijing, vanuit daar wederom een lange treinreis van 2,5 dag naar Vietnam, waar ik rond ga reizen. Vanuit Vietnam vlieg ik vervolgens naar Sydney om een aantal weken in de oostkust van Australië rond te reizen. Daarna door naar Nieuw Zeeland, wat ik samen met lieve Pleun zal gaan doorkruisen. Daarna even een aantal dagen doorbrengen op het verste puntje van de wereld.. FIJI!! en dan nog even naar Los Angeles, Las Vegas, San Francisco en New York voor ik terug vlieg naar London.

WAAAAHHH ik heb er zoveel zin in nu!! Hier kunnen jullie mij een beetje volgen als je zin hebt.